Search This Blog

Thursday, August 26, 2010

Nasyid - Doa Perpisahan (Brothers)

1 comment:

  1. Untukmu sahabat...
    Aku sedar kelemahanku telah mencontengkan arang dalam hubungan persahabatan kita...Dek kerana kesilapanku juga ukhuwah indah yang dianugerahkan tuhan aku telah cemari..Nilai seorang sahabat sangat tinggi di mataku, apatah lagi untuk sahabat yang telah bersama-sama memberi kekuatan terhadap cabaran hidup di bumi ciptaan Allah yang maha kuasa..Aku mohon padamu sahabat...
    maafkan segala kesilapanku selama ini...
    perkenalan denganmu telah memberiku seribu satu rahmat yang tidak dapat aku luahkan dengan kata-kata...
    engkaulah sahabat, engkau lah temanku..
    biar seribu tahun berlalu, memori indah kita insyaAllah, aku tidak akan dapat lupakan sampai bila2...
    sahabat,
    aku sedar, kata-kata yang dikau luahkan kepadaku atas dasar kokongan keadaan yang mengakibatkan terluahkan kata-kata pedas yang menitiskan air mataku...
    semuanya kerana kesalahanku yang telah menghina persahabatan kita..
    Tapi percayalah sahabat, setiap tindak tandukku bisikan hatiku menginginkan yang terbaik buat dirimu...
    Sahabat,
    aku berjanji padamu, dengan izin yang maha Esa aku akan cuba untuk memperbaiki kelemahan diri...
    Terima kasih sahabat,
    kerana telah membuka mata dan hatiku...
    hati yang perlu aku agihkan hanya pada yang berwajib...
    Thank Allah~~

    ReplyDelete